FoRyOu
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها

mada96
M o H a N e D
mariam osman
dody
megaman
مدمن فوريو
mido yahia
محمد أمجد تركي
نهر سكر
I'm Free
the bad boy
نهاية
X-Girl
dr.walid
ahmed 3osman
Abdo El-King
miss wounds
21 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
miss wounds

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Oya2g05covah
miss wounds

مساهماتى : 358

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 7:25 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[color:0d9e=" violet?]">هناك مفاهيم كثيرة بداخلنا جميعنا متأكدين بأننا نتقنها ونتقن فنها
ولكن نحن هنا الان لنقف وقفة مع أنفسنا ونسأل سؤالا
هل ما نعتقده فى هذا الامر صحيح أم لا؟
هل كل مايقال عنه هو بالفعل مانشعر به أم هناك إختلاف؟
وهل إعتناقنا لفكرة ما حتى وإن كانت خاطئة سيغير شيئا مما نشعر به حتى وإن إكتشفنا موضع الخطأ؟

كل هذا سنجيب عليه بأنفسنا بعد مناقشتنا فى كل هذه الامور بإذن الله
والا لنبدأ النقاش بموضوع كلنا لنا تفسيرات حوله البعض منا وصل لمفهومه الصحيح كما يظن ولكن لنرى جميعا ما مدى وصولنا لحقيقته

ما هو الحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب؟

بكل ما نملك له من مفاهيم
بكل ما ندرك له من حواس
بكل ما يعلمه البشر عنه ومايفهمه

لنتحدث بكل صدق ونتحاور بكل أمل وبكل مافى الكلمة من عشق
نعم فالكلمة عشق وولها عاشقها ومحبها وسالبها أيضا
لنمضى الان إلى بحور حوارنا

فهناك أناس يجيدون العزف على أوتار القلب ويتقنون فن إختراق الروح ويعرفون جيدا كيف يستلون منا العشق
يمارسون على الدوام مخاطبة الوعى فينا والاوعى....ويحتلون فى قلوبنا موقعا خلق لآجلهم ويتركون فى النفس أثرا يستحيل إزالته
فهل نحن مستعدون لذلك الحب أم أنه مجرد كلام نردده وأفعال نرجو –مجرد الرجاء- أن نقوم بها؟

أتمنى أن يكتب كل منا رأيه وتعريفه لمفهوم الحب من وجهة نظره وأن نقوم بمناقشتها جميعاعلى أوراق منتدانا العزيز
فمعا لنصحح مفاهيمنا

بســـــــــــــــــــــــــــــــــــــم اللـــــــــــــــــــــــــه
</FONT>

عدل سابقا من قبل ahmed011 في الإثنين يوليو 06, 2009 7:03 pm عدل 1 مرات (السبب : التثبيت لا أكثر)

كاتب الموضوعرسالة
Abdo El-King

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 47954210
Abdo El-King

عمرى : 29
مساهماتى : 10257

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 9:42 pm

يصبح الجرح مباحا عندما نجرح احد لصالح احد اقدر

الكلام الى انا بقوله ده واضح انى عايز انام

ظريف
ahmed 3osman

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 I3ufbu7mp7bb
ahmed 3osman

عمرى : 28
مساهماتى : 6144

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 10:52 pm

طيب روح نام

بصراحة

الجرح مباح لما البادئ بدأ

!!!
http://www.foryou.mam9.com
the bad boy

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Oya2g05covah
the bad boy

مساهماتى : 1122

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 10:54 pm

علفكر معيش شاش يا عنى الى يجرح مش مسأول

بيضحك بيضحك بيضحك بيضحك بيضحك بيضحك
http://profiles.yahoo.com/mohamedabdalbari
Abdo El-King

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 47954210
Abdo El-King

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 3:31 pm

ههههههههههههه ميس وندس اكيد هتزعل زى استاذ وليد
ahmed 3osman

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 I3ufbu7mp7bb
ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 6:26 pm

هو زعلان ليه
miss wounds

miss wounds

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 6:51 pm

هوا ايه اللى زعل استاذ وليد يمكن لما أعرف ما أزعلش

حد يقوللى وأنا مش هاقوله ماتقلقوش
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 7:10 pm

ههههههه

مش عارف

يمكن الردود الجانبية

ارجع يا استاذ واوعدك مش هرد ردود جانبية بردو

اصل احنا بردو مش في فصل عشان تمنعوا الكلام الجانبي
Abdo El-King

Abdo El-King

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 9:17 pm

صح يا احمد الردود الجانبية
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 12:15 am

خلاص

احنا كلنا بنتأسف للاستاذ

يا استاذ

ارجع بقى

المنتدى هادي من غيرك

pale
miss wounds

miss wounds

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 7:13 pm

تعرف إن إسم هادى ده لذيذ جدا
وأستاذ وليد نفسه بيحبه قوى
إسألنى أنا
I'm Free

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 67068691ud1
I'm Free

مساهماتى : 3908

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 7:20 pm

أخيرا سؤال أنا بحب أسئلتك دى الصراحة ليها معنا

miss wounds كتب:
miss wounds كتب:
كيف يستطيع الحبيب ان يجرح محبوبه؟

ومتى؟
متى يصبح الجرح مباح؟

الاجابة الأولى :- طبعا طبعا بالخيانة و المعاملة القاسية و تفضيل غيرها عليها و عدم اعطاءها حقوق الزوجة أو حقوق المحبوبة من اللطف في المعاملة و غيرها
دى كلها أسباب و من ضمنها الكذب و احساسها بعدم الاهتمام

الاجابة الثانية :- اذا تتطور الحب و أصبح عميقا و ساكنا في القلب يعنى لما يحبوا بعض حب غير عادى ساعتها الجرح هيبقى عميق و صعب الالتئام

الاجابة الثالثة :-
1- اذا كان في مصلحة المحبوب أو المحبوبة
2- اذا بدأت هي أو بدأ هو بالجرح
3- اذا كان الجرح في سبيل شخص أهم مثلا زى الأم أو الأب أو في سبيل الدين أو الوطن زى لو واحد حب واحدة اسرائيلية و مشتركة في الحرب يجرحها عادى و لو بيحب واحدة شتمت الرسول أو حب واحدة كافرة و مش راضية تسلم يسيبها عادى كده يعنى

تم بحمد الله
I'm Free

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 67068691ud1
I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 7:43 pm

بس هتبقى صعبة في الأول لو ساب حبيبته بس مع الاصرار و مقاومة النفس هتبقى كويسة

و كما قال الشاعر المجهول اللى هو انا (بس عشان الأمانة بس هو مش أنا ده شاعر اسمه ابراهيم آل لحم) :-

و من تكن قوة الايمان ناصره ** فأعظم الخطب هين حين يصطدم
mido yahia
...::| عضو خبير |::...
...::| عضو خبير |::...
mido yahia

مساهماتى : 250

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 12:27 pm

عوزين سؤال علشان اسئلتك جميله جدا ممكن سؤال لو سمحتي وانا هجوبه
miss wounds

miss wounds

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:08 am

بجد بجد بتعجبنى جدا اجاباتك يامحمد

ووعد بإذن الله ياميدو يكون فيه أسئلة قادمة

عاجبنى قوى حماسكم للاجابة
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 8:41 am

ميرسي جدا
و أنا كمان و من غير مجاملة معجب بأسئلتك و بالتالى طريقة تفكيرك اللى حتى ولو هى أسئلة بس تعبر عن واحدة بتفهم فعلا لأنكى بتنتقى أفضل الأسئلة و أكثرها حساسية و انتشارا و أكثرها أهمي
و ربنا يوفقك و يوفقنا جميعا
انت صحيح في كلية أو جامعة ايه؟
Abdo El-King

Abdo El-King

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 5:52 am

الصراحة يا عم محمد مكنتش اعرف انك كدا لالالا ناقص كمان تقولى مواصفات فتاة احلامك ايه جاوب باه
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 7:37 am

ولا تزعل بس بشرط تجاوب انت كمان و ماتتريقش

المواصفات:- تكون هادية و ذكية و متدينة و جميلة و تعرف حقوقها و تعرف واجباتها دى المواصفات الأولية و أهم مواصفات أما المواصفات الثانوية اللى ماتفرقش معايا انها تكون غنية و يكون لها معارف كويسين زى مع جمعيات خيرية أو مع أصحاب شركات أو مدارس كويسة أو حلقات تحفيظ المهم تكون عارفه ناس يفيدونى أو يفيدوا أولادى و تكون مثقفة و فى الأول و فى الآخر المواصفات الثانوية دى ماتفرقش معايا اللى تفرق معايا بجد المواصفات الأولية

دورك يا عبدو
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 8:04 am

و معليش عشان انا عارف ان الآنسة هدير هتسألنى انت ليه حاطط الثقافة مع المواصفات الثانوية
أقولك لان الست المثقفة أد ما هى مفيدة أد ماهى مضرة بس مش كلهم معظمهم لان الست المثقفة غالبا بتكون متخرجة من جامعة محترمة و عارفه بنات كتير وتقعد تقولى أنا عايزة أخرج مع صحباتى و عايزة أشترى كذا و كذا و كذا و توجع دماغى بس لو الثقافة جت مع الهدوء و الذكاء و الحكمة فى التدبير المنزلى تبقى الثقافة دى رقم 2 على طول بعد الدين
لان بالترتيب حسب الأهمية
1- الدين
2- الذكاء
3- الهدوء
4- المعرفة بالحقوق و الواجبات
5- الحكمة فى التدبير المنزلى
6- الجمال
7- الثقافة
8- معرفة ناس مهمين أو كويسين فى الدين
9- الغنى

و طبعا انا عملت الدين أول حاجة عشان لو فى دين كل حاجة هتبقى بعده كويسة و حلوة و الغنى آخر حاجة عشان انا بحلم بواحدة انا اللى أصرف عليها تطلب منى و اقولها شبيك لبيك و نحب بعض كده على رواقة مافيش حاجة تعكر مابيننا و لنفس السبب اخترت الذكاء و الهدوء رقم 2 و 3 لانها لو ذكية تعرف تراضينى و تستخدم حكمتها فانها بمعنى أصح تضحك عليا بكلمتين تخلينى اعملها اللى هى عايزاه و انا مقتنع و راضي و لو ماوافقتش يجي دور الهدوء انها ماتبقاش عصبية و تخرب البيت و لما انا الاقيها زعلانة يجي دور الجمال طبعا انا باه هحبها أكتر من الأول و تصعب عليا أقوم أعملها اللى هى عايزاه و لما نروح المحل يجي دور الحكمة فى التدبير المنزلى يعنى تعرف تاخد البدائل و الحاجات الكويسة و الرخيصة و ده طبعا بيعتمد فى المقام الأول بعد الحكمة على الذكاء و لما نرجع البيت تكون عارفه واجبها نحوى من حيث الدلع و غيرها ههههههه و لما انا اروح الشغل تعمل هى الأكل بسرعة و لو عندها شغل تروح المهم الأكل و الشقة تكون مرتبة أرجع انا من الشغل ألاقى الأكل جاهز و الشقة رائحتها حلوة و منظمة و مرتبة و طبعا لما انا اشوف الاهتمام ده انا هحس و هيكون عندى دم و اروح أبوسها أجبلها هدية أقولها كلام حلو و انا فى الموضوع ده ماتوصاش و لما و بكده اكون اديتها حقها أو بعض من حقها و لما نخلف أولاد و بنات تكون هى عارفه أو حتى انا نكون عارفين أصحاب مدارس فنعرف نقدم للأولاد بسرعة عشان يلحقوا الديسك الأول هههههههه و تكون عارفة جمعيات خيرية عشان نتصدق فيها عشان ربنا يباركلنا و تكون عارفة كمان شيوخ و حلقات تحفيظ عشان نعلم الأولاد القرآن و السنة أما الغنى فدى مالهاش أهمية خالص غير لو انا مثلا اتزنقت فى فلوس ممكن تسلفنى و بكده نكون عملنا بيت سعيد و جميل و مترابط و اكيد انتوا واخدين بالكم انى دخلت المواصفات الثانوية بس عشان لو لاقيت واحدة بكل المواصفات دى هنكون بالشكل ده بس المواصفات الثانوية انا ممكن أوفرها مش لازم هى يعنى

أعتقد ان انا وصفت حياتى الزوجية المستقبلية ان شاء الله وصف دقيق زى ما بحلم هههههههههههه
أحلام
أنها مجرد أضغاث أحلام مش عارف ممكن الاقى البنت دى ولا لا دى كده هتبقى بنت مثالية و ست بيت محترمة ربنا يوفقنى والاقيها
ها اقتنعتى يا هدير بأه ان الثقافة مش لازم و أكيد لاحظتى من خلال قصتى ان انا ماذكرتش الثقافة و مع ذلك الحياة بقيت أحسن من ناس كتير
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 6:35 pm

ههههههههههههههههههه

هو انت بتجاوب ليه

واضح من لهجته انه بيتريأ
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 2:10 am

لا مابتريقش
جاوب انت بأه على سؤالك
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 7:27 pm

مش لما اتسال اجاوب

هو بيقولك ناقص تقولي مواصفات عروستك

مش انت الي بتتريا

هو
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 1:51 pm

اه افتكرتك انت اللى كنت كاتب السؤال و لما جاوبت انت افتكرتنى باتريق
هههههههههههههه
طاب جاوبوا انتوا اللى انتين
الظاهر ان عبدو حبيبي مكسوف يا عينى و مش عارف يجاوب
هههههه
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 2:52 pm

نجاوب على ايه

انت لسات مفهمتهاش
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:16 pm

ايه مواصفات فتاة أحلامك
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:54 pm

هع هع هع هع هع

مش لما اعرف مواصفاتي الاول

انا اصلا مش بفكر في الموضوع ده دلوقتي

لسا بدري يا عم

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها
صفحة 6 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-