FoRyOu
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها

mada96
M o H a N e D
mariam osman
dody
megaman
مدمن فوريو
mido yahia
محمد أمجد تركي
نهر سكر
I'm Free
the bad boy
نهاية
X-Girl
dr.walid
ahmed 3osman
Abdo El-King
miss wounds
21 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
miss wounds

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Oya2g05covah
miss wounds

مساهماتى : 358

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Empty
مُساهمةموضوع: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 7:25 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[color:0d9e=" violet?]">هناك مفاهيم كثيرة بداخلنا جميعنا متأكدين بأننا نتقنها ونتقن فنها
ولكن نحن هنا الان لنقف وقفة مع أنفسنا ونسأل سؤالا
هل ما نعتقده فى هذا الامر صحيح أم لا؟
هل كل مايقال عنه هو بالفعل مانشعر به أم هناك إختلاف؟
وهل إعتناقنا لفكرة ما حتى وإن كانت خاطئة سيغير شيئا مما نشعر به حتى وإن إكتشفنا موضع الخطأ؟

كل هذا سنجيب عليه بأنفسنا بعد مناقشتنا فى كل هذه الامور بإذن الله
والا لنبدأ النقاش بموضوع كلنا لنا تفسيرات حوله البعض منا وصل لمفهومه الصحيح كما يظن ولكن لنرى جميعا ما مدى وصولنا لحقيقته

ما هو الحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب؟

بكل ما نملك له من مفاهيم
بكل ما ندرك له من حواس
بكل ما يعلمه البشر عنه ومايفهمه

لنتحدث بكل صدق ونتحاور بكل أمل وبكل مافى الكلمة من عشق
نعم فالكلمة عشق وولها عاشقها ومحبها وسالبها أيضا
لنمضى الان إلى بحور حوارنا

فهناك أناس يجيدون العزف على أوتار القلب ويتقنون فن إختراق الروح ويعرفون جيدا كيف يستلون منا العشق
يمارسون على الدوام مخاطبة الوعى فينا والاوعى....ويحتلون فى قلوبنا موقعا خلق لآجلهم ويتركون فى النفس أثرا يستحيل إزالته
فهل نحن مستعدون لذلك الحب أم أنه مجرد كلام نردده وأفعال نرجو –مجرد الرجاء- أن نقوم بها؟

أتمنى أن يكتب كل منا رأيه وتعريفه لمفهوم الحب من وجهة نظره وأن نقوم بمناقشتها جميعاعلى أوراق منتدانا العزيز
فمعا لنصحح مفاهيمنا

بســـــــــــــــــــــــــــــــــــــم اللـــــــــــــــــــــــــه
</FONT>

عدل سابقا من قبل ahmed011 في الإثنين يوليو 06, 2009 7:03 pm عدل 1 مرات (السبب : التثبيت لا أكثر)

كاتب الموضوعرسالة
miss wounds

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Oya2g05covah
miss wounds

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 9:45 pm

بو مجوابنش يبقى اوريدي غير السؤال

مش فاهمة حاجة؟
I'm Free

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 67068691ud1
I'm Free

عمرى : 28
مساهماتى : 3908

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:08 pm

بو يعنى لو بس غلط
لو ما جاوبناش يبقى أوريدى غير السؤال
أوريدى بالانجليزى هو كتبها عربى
و غير (بالشدة عالياء)
و انتهت الترجمة
ahmed 3osman

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 I3ufbu7mp7bb
ahmed 3osman

مساهماتى : 6144

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:10 pm

يا نهاي ايسوي اد كده انا كيامي معقد

ده انا الغد في سبأتاشر حيف بس
http://www.foryou.mam9.com
Abdo El-King

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 47954210
Abdo El-King

عمرى : 29
مساهماتى : 10257

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 11:48 am

هههههههههههههههههههه
miss wounds

miss wounds

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 3:15 pm

فعيلا
إستيها ياييى بتستيي
ahmed 3osman

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 I3ufbu7mp7bb
ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 4:39 pm

عايزين بقى سؤال
Abdo El-King

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 47954210
Abdo El-King

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 7:29 pm

انا هقول السؤال اشمعنا يعنى صاحبة الموضوع بس

بيضحك
لو واحدة عاكستك فى الطريق وانت ماشى تعمل ايه ؟؟
rabbit
I'm Free

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 67068691ud1
I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 8:37 pm

لو انا عندى مزاج للصياعة همزج معاها
لو ماعنديش و كنت لسه طالع من محاضرة هقولها اتقى الله
اصلى باسمع محاضرة ولا درس بيفضل مأثر فيا لمدة يوم أو نص و بالكتير اسبوع و لو انا طبقتها كويس الاسبوع ده ممكن تفضل معايا مدى الحياة
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 10:48 am

انا مش هعمل حاجة هفضل ماشي وهتجاهل الموضوع كانه محصلش !!

هه

بيقولوا

اممم

اصبر على كيد المعاكس ان صبرك قاتله
النار اكل بعضها ان لم تجد ما تاكله
Abdo El-King

Abdo El-King

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 4:59 pm

ههههههههه والله مش عارف ليه حاسس انكم بتنصبوا عليه

مش لازم باه انا اقولكوا

:!: :!: :!: :!: :!:

للحجز فى دروس الصياعة الكبرى :

عايز تكون صايع اخر حاجة ومش عارف

عايز حد يديك فرصة ازاى تكون صايع ومحدش شاف صياعتك قبل كده

اتصل على 000001111000011101010101010101010101101
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 6:08 pm

ده رقم شفرة دوس dos ولا ايه؟
miss wounds

miss wounds

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 6:17 pm

لالالالالالالالالالالالالالا

أنا لا أقبل باللى بيحصل ده جوا موضوعي

الموضوع هيبوظ كدة

بلاش تصيعوا هنا بالله عليكم

ياريت نرجع للموضوع تانى
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 6:34 pm

يااا ريت
Abdo El-King

Abdo El-King

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 7:15 pm

اوكى بس عيزين باه سؤال جامد كده مش الفلفسة بتاعتكوا دى
ظريف ظريف ظريف ظريف ظريف
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالسبت نوفمبر 14, 2009 10:44 am

انا عندي سؤال

ما هي قمة الحيرة

لا بجد

معلش

ما هو الاصطناع ؟
هل ترضى انت تكون مصطنعا ؟؟
mariam osman
...::| عضو خبير |::...
mariam osman

عمرى : 33
مساهماتى : 263

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالسبت نوفمبر 14, 2009 11:58 am

الأ صطناع هو ان تكون مصطنعا وانا لا ارضى ان اكون ممصطنعة اذا كان الأصطنا ليس جيد او فيه لعب
او بمعنى تانبي انا مش فاهمة يعني ايه الأ صطناع د ومش فاهمة يعني ايه هل ترضى ان تكون مصطنع يعني مصنوع في مصنع ولا ايه
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 10:22 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة
اسألى اخولكى هو بيفهم فى الكلام ده اصله ممثل هايل
عموما الاصطناع يعنى التمثيل او بمعنى تانى الكذب بطريقة محبوكة
و طبعا بعد الذم اللى انا قلته فى الاصطناع فانا بالتأكيد لا احب الاصطناع
انا بطابعى صريح حتى لو كانت حاجة ضدى برضه بقولها
انا اؤمن بانى لو عملت حاجة غلط يبقى استاهل و لو ماعملتش يبقى اتحدى الدنيا كلها و انا حاطط رجل على رجل
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 4:18 pm

هههههههههههههههههه
mariam osman
mariam osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 6:15 pm

اشرحلي يلا بس بالله عليك في رسالة خاصة اة كملمني عالأميل
او بمعنى تاني اولي في البيت احسن
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 18, 2009 8:32 pm

هههههههههه

زرافة
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 12:08 pm

ششششششششششششششششش
كده هنبدأ
لا احنا لازم نمسكلكوا العصايا من دلوقتى عشان تتهدوا شوية
هو كل موضوع تدخلوا فيه تقلبوها خناقة
ايش حال انكوا مع بعض فى البيت
و الله حلوة دى
تدخل انت المنتدى تكتب شتيمة و تقفل العضوية و هى تدخل ترد عليك و هكذا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ahmed 3osman

ahmed 3osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 12:18 am

ههههههههه

هو انت قريت تواريخ الموضيع

انا كنت هنام والله
وبعدين افتكرت ان انا مدخلتش فوريو

كان يوم غبي اوي

وبكرة اغبى

منه
5 دروس ومعسكر في المدرسة ومين يزود
mariam osman
mariam osman

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 4:01 pm

أحمد عثمان رتكب على الحصان بيقرا الجرنان
كتبببببببببببببببببببببببببب
هههههههههه

زرافة

وده هو ردي على ذا الكلام

هههههههههههههههههههههه

فرس النهر

غزالة

السيد قشطة

ويا ريت نغير حكاية الأصطناع
miss wounds

miss wounds

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 4:18 pm

حلوة الدردشة دي

:rendeer:
:king:

محمد خميس
يامحمد ياخميس
:io;p:

بالله عليك يا ابني
نادي على أي حد من بيتهم
أحسن عاملين دوشة جامدة
:drunken: :drunken:

يا ابني إنت وهي ورانا موضوع عاوزين نكمله
scratch

إستهدوا بالله كدة وروقوا
إنتو يعني بيقولو إخوات

:lpl: اعترض

بسرعة يامحمد
كيس نوجا يا ابني نصالحهم
أهو نكسب فيهم ثواب
بدل مايكسروا لنا الكراسي
وربنا يكملها معانا بالستر
:tyr:
I'm Free

I'm Free

مُساهمةموضوع: رد: مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها   مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها - صفحة 12 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 5:12 pm

يا عمو عثماااااااااااااااااااااااااااااان
يا عموووووووووووووووووووووووووو

خلاص مافيش مشكلة عمو جاى
اهو يا عمو مريم فى الدولاب و احمد تحت السرير
بس بلاش الحزام المشكلة مش كبيرة أوى
لالالالا
انا لله و انا اليه راجعون
عدنا اليكم من مصرح الحدث و قد اتأفش كلا من مريم و احمد و للاسف الحراسة مشددة ولا يمكن الدخول للغرفة و لكن من الاصوات المنطلقة من داخل الغرفة نستطيع ان نؤكد ان كل قطعة من اجسامهم بصحة جيدة لان عمو لم يأخد معه الحزام (اخد السكينة) و نرجو ان يخرجان قطعتان لانى اعتقد على كل حال انهم سيخرجان توائم ملتصقة من منطقة الدماغ و الله الموفق

بس هنستبدل النوجة بعد اذنك بزجاجة مطهر ميكروكروم لان ده افضل حاجة ممكن نقدمهلم فى محنتهم
و السلام عليكم
محدثكم من الاراضي الفلسطينية المحتلة قصدى اراضي الغرفة محمد أشرف خميس

مفاهيم غير مفهومة بنعتقد إننا فاهمنها هنحاول نفهمها من تانى يمكن نفهمها
صفحة 12 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-