FoRyOu
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك

براءه
Dr.Red Lips
Abdo El-King
king of horror
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

اكتر حاجة انت بتحبها
العلم
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap19%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 19% [ 6 ]
الحب
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap16%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 16% [ 5 ]
الصداقة
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap19%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 19% [ 6 ]
السيارات
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap3%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 3% [ 1 ]
الكمبيوتر و البرمجة
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap16%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 16% [ 5 ]
الوحدة
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap6%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 6% [ 2 ]
التهور و عدم المبالاة
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap6%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 6% [ 2 ]
الفضفضة
استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_rcap9%استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 I_vote_lcap
 9% [ 3 ]
الكرة
 6% [ 2 ]
مجموع عدد الأصوات : 32

كاتب الموضوعرسالة
king of horror
...::| عضو خبير |::...
king of horror

عمرى : 30
مساهماتى : 1663

استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك   استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 23, 2009 11:09 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله

كما هو معرف ان احنا تقريبا في سن ( مرحلة ) واحدة

ممكن يكون في فرق سنة او اتنين او حتى تلاته

بس تقريبا افكارنا كلها تكاد تكون واحدة

طيب ... اكيد انتو بتقولوا ايه اللي في الموضوع

قبل ما نبدأ في الموضوع ... لازم توعدني انك ترد

اوعدك يا احمد اني هرد

اديك وعدتني دلوقتي ... يلا بينا ع الموضوع

اللي في الموضوع .. ان احنا عايزين نعرف اكتر حاجة بنحبها ... اكتر حاجة بنفكر فيها

ايه اللي شاغل افكارنا ... يا ترى ... الحب , العلم , السيارات , الشعر , التاريخ , الكمبيوتر و البرمجة , الصداقة , ......الخ

كل واحد من اللي وعدنا فوق ... عايزينه يقولنا اكتر حاجة بيحبها , وصوتوا فوق في الاستفتاء , عشان نعرف اكنر حاجة احنا بنحبها

يلا مستني ردودكم ....

كاتب الموضوعرسالة
king of horror
king of horror

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك   استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 26, 2009 9:35 pm

العفو يا كبير
king of horror
king of horror

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك   استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 28, 2009 9:33 pm

طيب ... مما سبق ممكن نقول ان اعلى حاجة وصلنا ليها هي (( الصداقة ))

واقلهم ... السيارات .... لذلك انتظروا موضوعي اللي انا قاعد بحضره من النهارده .... صدقوني هيعجبكم جدا جدا جدا ان شاء الله

باذن الله هحاول احطه يوم الاربعاء

بس بشرط ... ارجوكم كل اللي يدخل الموضوع يرد رد هادف مش كلام وخلاص

وهنحاول مانخرجكش من سياق الموضوع عشان خاطر براءة

اعيد تاني .... انتظروا موضوعي اللي ان شاء الله هيكون جامد جدا ... يوم الاربعاء ... عن الصداقة و السيارات لأنهم أعلى و ادنى حاجة وصلنا ليها
Abdo El-King

استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 47954210
Abdo El-King

عمرى : 29
مساهماتى : 10257

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك   استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 11:58 am

اوكى

استفتاء كده انا عامله ... تعالى وقولنا رايك
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-